اصفهان سنگ مركز خريد سنگ نما ي ساختمان اصفهان سنگ مركز خريد سنگ نما ي ساختمان .

اصفهان سنگ مركز خريد سنگ نما ي ساختمان

مشهورترين معادن سنگ مرمريت

معادن سنگ در ايران

به نقل ازاصفهان سنگ بزرگترين كارخانه سنگبري ايران يك چهارم معادن شناخته ده در كشور مربوط  به سنگهاي ساختماني است كه 54 درصد اين معادن ، مربوط به معادن سنگ مرمريت مي باشند. شهرك صنعتي محمود آباد اصفهان به عنوان بزرگترين شهرك صنعتي خاور ميانه است كه به عنوان قطب سنگ ايران شناخته مي شود.

بهترين سنگ مرمريت

سنگ هاي مرمريت در دسته سنگ هاي رسوبي قرار دارند كه در طو ل زمان بر اثر فشار و حرارت سنگي با طرح و رنگ مشابه مرمر تشكيل مي شود . كه در قياس با سايز سنگهاي ساختماني  سنگي زيباو منحصر به فرد محسوب مي شود.

قيمت سنگ مرمريت

سنگ مرمريت نسبت به سنگ مرمر قيمت مناسب تري دارد

ويژگي هاي سنگ مرمريت

اگر تمايل داريد به طور كامل با ويژگي هاي سنگ مرمريت آشنا شويد " مقاله مربوط به 11 ويژگي سنگ مرمريت را مطالعه نماييد.

مزاياي سنگ مرمريت

سنگ مرمريت رنگ هاي متنوعي دارد و با توجه به ساپ پذيري خوبي كه دارد. سنگ مناسبي براي استفاده در ساختمان محسوب مي شود. مقاومت سنگ مرمريت در برابر نور خورشيد كم است به همين دليل است كه از اين سنگ بيشتر در بخش هاي داخلي ساختمان استفاده ميكنند. يكي از ويژگي هاي سنگ مرمريت اين است كه در برابر نور خورشيد رنگ خود را به مرور از دست مي دهد.

كاربردهاي سنگ مرمريت

سنگ مرمريت كاربردهاي متنوعي دارد اما بيشترين كاربرد سنگ هاي مرمريت مربوط به فضاي داخلي ساختمان است. زيرا با توجه به رنگبندي و تنوع رنگي بالايي كه دارد مي تواند به راحتي با ساير اجزاي ساختمان هماهنگ شود. از سنگ مرمريت در كفپوش ساختمان ، ديواره ها ، صفحه كابينت، كانتر آشپز خانه، سطح پله ، و ديواره آسانسور استفاده ميكنند.

 فرآوري سنگ

سنگ مرمريت مانند انواع سنگ هاي ساختماني پس از استخراج فرآوري مي شود يعني اين سنگ در بقچه اي پيچيده و بعد برش ميخورد و بعد از آن با پروكسي تخلخل آن گرفته و ساپ مي خورد . مجموعه اين فعاليت ها بر روي سنگ موجب افزايش طول عمر سنگ و زيبايي آن مي شود.

مشهورترين معادن سنگ مرمريت

سنگ مرمريت از معادن مختلفي استخراج مي شود كه ز آن جمله مي توان به معادن سنگ مر مريت در آمريكا، ايتاليا ؛ تركيه ، اسپانيا ، اشاره كرد.

مهمترين معادن سنگ مرمريت در ايران

معدن آذر شهر كه سنگ سرخ آذر شهر ازآن استخراج مي شود.

معدن مرمريت استان اصفهان كه انواع سنگ مرمريت نجف آباد؛ مرمريت دهبيد، نطنز و.. از معادن اين استان استخراج مي شود

معادن  سنگ استان لرستان

معادن سنگ مرمريت استا ن فارس

معادن سنگ يزد كه مرمريت معروف ابركوه و آباده را دارد   

بزرگترين كارخانه سنگبري  ايران

اصفهان سنگ مركز خريد سنگ نما، ارزانترين سنگ هاي ساختماني را با تضمين كيفيت و قيمت هاي كاملا رقابتي عرضه مي كند شما مي توانيد براي خريد انواع سنگ مرمريت مشكي ، مرمريت سفيد و انواع سنگ پله و كف و سنگ پاركينگ با شماره هاي اصفهان سنگ تماس بگيريدو براحتي سنگ مورد نظر خود را به صورت آنلاين سفارش دهيد و يا به صورت حضوري به مركز نمايشگاه دايمي سنگ اصفهان واقع  در  محمود آباداصفهان مراجعه كنيد. يا با شماره 09130000627- 03191010627 تماس بگيريد

 


برچسب: قيمت سنگ مرمريت،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۵۵:۳۴ توسط:اصفهان سنگ موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :