اصفهان سنگ مركز خريد سنگ نما ي ساختمان اصفهان سنگ مركز خريد سنگ نما ي ساختمان .

اصفهان سنگ مركز خريد سنگ نما ي ساختمان

خريد سنگ تراورتن طرق از كارخانه

اصفهان سنگ بزرگترين توليد و عرضه كننده سنگ تراورتن طرق

با سلام و درود به عزيزان مخاطب در اين مقاله از اصفهان سنگ مركز پخش سنگ نما و بزرگترين و معتبر ترين مركز فروش سنگ هاي ساختماني و توليد كننده انواع سنگ نما و سنگ هاي ساختماني نما، مانند سنگ تراورتن كرم، سنگ تراورتن شكلاتي، سنگ تراورتن نما رومي و…قصد داريم به معرفي اجمالي راجع به يكي از شناخته شده ترين سنگ هاي نما در ميان سنگ هاي ساختماني بپردازيم.

اصفهان سنگ با نگاهي متفاوت و دقيق تر به صنعت سنگ در حوزه ساختمان و محصولات وابسته، سعي در توسعه آگاهي و ارتقا سطح كيفي محصولات، معرفي و بازاريابي نوين در سطح كشور و بين المللي را دارد.

سنگ تراورتن چيست

سنگ تراورتن در سالهاي اخير به واسطه معادن در دسترس، زيبايي، تنوع رنگ و طرح و ويژگي هايش يكي از بهترين گزينه ها براي سنگ نما ساختمان و ديوارهاي بناها است. تراورتن همچنين كاربرد فراواني در ساخت ابزار سنگي نما و مصنوعات سنگي مانند مجسمه دارد. سنگ تراورتن از جمله سنگ هاي رسوبي تشكيل شده از رسوبات چشمه هاي آب گرم است. اين سنگ ظاهري بسيار زيبا دارد كه طرح هاي آن جلوه گر طبيعت زيباي سنگ است و از آن به عنوان مصالح در بنا (نما — ديوار — كف) و همچنين ساختن برخي مصنوعات سنگي (مجسمه — ابزار نما — صراحي و … ) استفاده مي گردد.

نام ديگر تراورتن Lapis Tiburtinus است و نام آن از شهر باستاني تيبور كه اكنون با نام تيولي معروف است، گرفته شده است و ريشه آن به قبل از زمان امپراتوري روم بر مي گردد

ويژگي هاي سنگ تراورتن

تراورتن (Travertine) يكي از سنگ هاي بسيار پرطرفدار و شناخته شده در سراسر جهان است كه در ايران به شكل داخلي پس از استخراج از معادن، در قالب كوپ سنگ، در اختيار متقاضيان (كه اكثرا كارخانه هاي برش سنگ هستند) قرار داده مي شود. اين سنگ زيبا و پر كاربرد در بستر رودخانه ها و غارها تشكيل يافته و از جمله مصارف اصلي آن در صنعت ساختمان سازي است. تحقيقات مختلف كاني شناسي، سنگ شناسي و زمين شناسي نشان داده اند كه كلسيم، استالاگميت و استالاكتيت از جمله تركيبات اوليه و بسيار مهم موجود در اين سنگ هستند. تركيبات آهن از جمله تركيبات بسيار مهم در شكل گيري و ايجاد طرح و موج هاي ايجاد شده در سنگ هاي تراورتن است.

بافت و ساختار

تراورتن، سنگي نيمه بلوري و سخت است كه بافتي متخلخل و رسوبي داشته و بيشتر در عمق چشمه هاي آب گرم يافت مي شود. اين سنگ با تراكم بالا به دليل بلوري شكل بودن، به عنوان سنگي براي نماي خارجي ساختمان ها، سنگ زينتي و تقويت خاك هاي كشاورزي استفاده مي شود. بيشترين تنوع اين سنگ نيمه شفاف بوده و گونه هاي شفاف و براق آن بسيار كمياب هستند. پودر سنگ هاي حاصل از اين سنگ سفيد رنگ بوده و در دماي 31 درجه سانتي گراد شعله ور خواهد شد. اين سنگ در حلال هاي آلي و صنعتي مانند هيدروكربن ها، استن، فتالات ها، اتانول و متانول كاملا محلول بوده و در اسيد كلريدريك رقيق حل مي شود.

سنگ تراورتن طرق

يكي از مهمترين و زيباترين سنگ هابراي نماي رومي يكي از سنگ هاي ساختماني زيبا و با كيفيت است كه با قابليت استفاده به عنوان سنگ نما خارجي ساختمان مورد توجه بسياري از معماران و طراحان در صنعت ساخت و ساز قرار گرفته است. سنگ تراورتن طرق پرفروش‌ترين سنگ تراورتن است و در بازار سنگ بيشترين تقاضا را مخصوصاً در رنگ‌هاي كرم، عسلي و شكلاتي دارد. شما مي‌توانيد سنگ تراورتن طرق را در تمامي سورت‌ها از اصفهان سنگ با بهترين كيفيت و نازل‌ترين قيمت تهيه كنيد. براي خريد انواع سنگ تراورتن طرق و سنگ تراورتن كرم روشن با شماره هاي 03191010627–09130000627 تماس بگيريد.

سنگ تراورتن عباس آباد

يكي از انواع تراورتن روشن يا به اصطلاح تراورتن سفيد در ايران است كه در دسته ي پركاربردترين سنگ ها ي نما و تراورتن نيز قرار ميگيرد. اين سنگ در سورت هاي مختلف به بازار عرضه مي شود. كه اين سورت بندي با توجه به رنگ و طرح موج هاي آن است. از جمله ويژگي هاي بارز تراورتن عباس آباد ميتوان به ساب پذيري بالا و چسبندگي خوب و مقاومت بالا اشاره كرد.

سنگ تراورتن حاجي آباد

يكي از سنگ هاي تراورتن كرم و قهوه اي روشن است كه در نماي بيرون ساختمان و نماي داخلي و محوطه سازي مورد استفاده قرار ميگيرد. تخلخل سنگ حاجي آباد نسبت به ساير سنگها، كمتر است. همين امر سبب ميشود تا ساب پذيري و مقاومت بيشتري داشته باشد.

قيمت سنگ تراورتن حاجي آباد نسبت به موج ها و رنگ سنگ متفاوت است

تراورتن آبگرم

سنگ تراورتن آبگرم و سنگ تراورتن محمدي راد از دسته سنگهاي نسكافه اي و شكلاتي است كه ساب پذيري بالايي دارد و براقيت دو چندان سنگ آن را ميان معماران و انبوه سازان بسيار مشهور كرده است. معادن توليدي سرشار ، قيمت مناسب و استقامت بالاي سنگ آنرا در دسته محبوب ترين سنگ هاي پر كاربرد نما كرده است.

انواع فراوري سنگ تراورتن

سنگ ها به شكل هاي مختلفي براي كاربرد هاي گوناگوني فراوري مي شوند. در ادامه به برخي از اين فراوري ها كه بر روي سنگ تراورتن نيز انجام ميگردد، اشاره مي كنيم:

1. فراوري سابيده و صيقلي (ساب زني): در اين نوع فراوري سطح سنگ بسيار براق و يكدست مي شود. فراوري ساب زني در سه مرحله‌ي پيش ساب، بتونه سنگ ( طي چهار مرحله) و ساب نهايي انجام ميگردد كه خروجي كار سنگي درخشان و يكدست خواهد بود.

2. فراوري چرمي: در پرداخت چرمي تراورتن سطح سنگ زير لقمه هاي به خصوصي قرار ميگيرد كه سبب ايجاد پستي و بلندي هاي مطلوب بر روي سطح سنگ مي شود. در اين نوع فراوري سطح سنگ براق نيست.

3. فراوري آنتيك سنگ تراورتن: فراوري اين سنگ به صورت انتيك به دو صورت انجام مي گردد: ۱- به صورت مكانيكي ۲- با استفاده از اسيد سولفوريك و آب

كاربرد انواع سنگ تراورتن عباس آباد و …

سنگ تراورتن عباس آباد يكي از بهترين انواع اين سنگ ها است. اين سنگ از نظر وجود معدن و گستردگي در ايران نسبتا فراوان بوده و در رنگ ها و طرح هاي مختلف مشاهده مي گردد. شايان ذكر است با توجه به نحوه راستاي برش، تراورتن در دو نوع كلي موجدار و بدون موج موجود است.

خريد سنگ نماي تراورتن از كارخانه

هولدينگ اصفهان سنگ به عنوان يكي از بزرگترين و فعال ترين مراكز پخش سنگ نماي تراورتن در كشور ، و تنها توليد و عرضه كننده سنگ هاي ساختماني تراورتن طرق، سنگ تراورتن طرق محمدي راد و سنگ تراورتن شكلاتي و انواع سنگ مرمريت بهترين گزينه براي خريد آنلاين سنگ و خريد سنگ به صورت حضوري مي باشد. كافي ست با شماره هاي 09130000627–03191010627 تماس بگيريد تا بهترين سنگ ساختماني مورد نظر خود را سفارش دهيد و يا با مراجعه به شهرك صنعتي محمود آباد اصفهان خيابان 20 — چهار راه هيات امنا از بزرگترين كالكشن سنگ نماي اصفهان ديدن نماييد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۵۳:۴۳ توسط:اصفهان سنگ موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :