اصفهان سنگ مركز خريد سنگ نما ي ساختمان اصفهان سنگ مركز خريد سنگ نما ي ساختمان .

اصفهان سنگ مركز خريد سنگ نما ي ساختمان

خريد انواع سنگ ساختماني از كارخانه

 خريد انواع سنگ ساختماني از كارخانه  

  


خريد سنگ نما يكي از چالش‌هايي است كه در سال‌هاي اخير بسياري از سازندگان ساختماني با آن روبه‌رو بوده‌اند. شايد به جرات بتوان گفت نماي هر ساختمان علاوه بر حفاظت از آن، يكي از مهم‌ترين و يا حتي اصلي‌ترين فاكتور در زيبا به نظر رسيدن بنا و حتي منطقه‌اي است كه ساختمان در آن‌جا واقع شده است.

در نتيجه انتخاب و خريد يك سنگ نماي مناسب گزينه بسيار مهمي خواهد بود. هر چند در سال‌هاي اخير مصالح گوناگون ديگري مانند چوب، كامپوزيت، شيشه، سراميك، آجر و سنگ مصنوعي نيز براي تزئين بنا مورد استفاده قرار مي‌گيرند، اما سنگ طبيعي همچنان جايگاه بسيار بالايي در ساخت انواع ساختمان از جمله پوشش نماي آن دارد.

 امروزه انواع مختلفي از سنگ‌هاي ساختماني براي تزئين نماي ساختمان مورد استفاده قرار مي‌گيرند كه از پر كاربردترين آن‌ها مي‌توان سنگ‌ تراورتن و پس از آن سنگ‌هاي مرمريت، مرمر، گرانيت و چيني را نام برد. در اين مقاله از اصفهان سنگ با شماره تماس : 09130000627-03191010627 به عنوان بزرگترين توليد و تامين كننده سنگ نما به ارائه توضيحاتي در مورد ويژگي‌هاي يك سنگ نماي مناسب و معرفي انواع سنگ ساختماني، خريد و قيمت سنگ ساختماني آن مي‌پردازيم. لطفا با ما همراه باشيد.


ويژگي‌هاي يك سنگ نماي مناسب
وزن پايين
يكي از مهم‌ترين ويژگي‌هاي سنگ نماي مناسب، داشتن وزن سبك است. اين خصوصيت در كنار چسبندگي با ملات، موجب عدم سقوط سنگ از ارتفاع خواهد شد.
چسبندگي خوب با ملات
يك سنگ نماي خوب به راحتي به ملات مي‌چسبد و مانع جدايي سنگ از بنا مي‌شود.
مقاومت بالا در برابر تغييرات جوي
سنگ نما دائما در معرض گرما و سرماي هوا قرار داشته و در صورتي كه مقاومت بالايي در برابر آن نداشته باشد، به راحتي دچار آسيب و تخريب مي‌شود.
جذب آب اندك
از آن‌جايي كه سنگ نما همواره در معرض برف و باران قرار دارد، لازم است تا آب بسيار كمي را به خود جذب نمايد.


مقاومت سايشي و ضربه‌اي بالا
سنگ نما به دليل قرار داشتن در محيط بيروني، هر لحظه ممكن است در معرض سايش و ضربه قرار گيرد. در نتيجه بايد در مقابل اين موارد كاملا مقاوم باشد.
عدم تغيير رنگ در برابر نور خورشيد
سنگ نما دائما در مواجهه با نور خورشيد قرار داشته و نبايد به اين دليل دچار تغيير رنگ گردد.
سنگ‌ نماي تراورتن
سنگ تراورتن نوعي سنگ رسوبي و تزئيني است كه از رسوبات چشمه‌هاي آب گرم تشكيل مي‌شود. در حال حاضر سنگ تراورتن به عنوان پركاربردترين سنگ نماي ساختمان شناخته مي‌شود. تراورتن يكي از انواع سنگ‌هاي ساختماني با تعداد بالاي معادن بوده كه به دليل مزاياي متعددي كه دارد، نظر بسياري از سازندگان ساختماني را به خود جلب نموده است. تنوع رنگي بسيار بالا، وزن پايين، چسبندگي خوب با ملات، عايق صوتي و حرارتي بودن، مقاومت بالا در برابر شرايط مختلف آب‌وهوايي، مقاومت و استحكام مناسب سنگ و عدم تغيير رنگ در برابر نور خورشيد از مزاياي متعدد اين سنگ است.

 تمام اين موارد موجب شده تا سنگ تراورتن در سال‌هاي اخير به نام سنگ نما يا سنگ نماي رومي

رومي نيز شناخته شود. زيرا بناهاي ساخته شده در روم‌ قديم همگي با سنگ تراورتن ساخته شده و بعد از هزاران سال همچنان مستحكم باقي مانده‌اند.

 از معايب سنگ تراورتن مي‌توان به حفره‌هاي ريز و درشت موجود در روي آن و درنتيجه جذب بالاي آب در آن اشاره كرد، كه در سال‌هاي اخير با پيشرفت تكنولوژي و استفاده از رزين اپوكسي و مواد ديگر تا حد بسيار زيادي برطرف شده است.


سنگ نماي مرمريت
سنگ مرمريت يكي از انواع سنگ‌هاي دگرگوني و رسوبي است كه ميزان زيادي از آن در پوسته زمين يافت شده و معادن بسيار زيادي نيز در نقاط مختلف كشور دارد. تنوع رنگي بسيار بالا، يكي از مزاياي منحصربه‌فرد اين سنگ است، به علاوه زيبايي و درخشش فوق‌العاده، مقاومت بالا در برابر حرارت، قيمت مناسب و كاربردهاي متعدد آن نيز از ديگر مزيت‌هاي اين سنگ به شمار مي‌آيند.

 از معايب آن نيز مي‌توان به مقاومت پايين در برابر شرايط جوي مختلف، جذب آب نسبتا بالا، مقاومت سايشي و فشاري پايين، عدم مقاومت در برابر مواد شوينده و اسيدي و تغيير رنگ در مقابل نور خورشيد اشاره كرد.

 در نتيجه در هنگام خريد سنگ نما مرمريت چندان مورد استقبال واقع نمي‌شود، اما به دليل زيبايي فراوان و تنوع رنگي بالاي آن، اين سنگ در برخي از ساختمان‌ها به صورت تركيبي با سنگ تراورتن آن هم در قسمت‌هايي از بنا كه همواره در سايه است، مورد استفاده قرار مي‌گيرد. در واقع بيشترين كاربرد سنگ‌ مرمريت به منظور كف‌پوش فضاهاي مختلف، سنگ پله، سنگ كابينت و كانتر آشپزخانه، تزئين ديوارهاي داخلي و هچنين قاب آسانسور است.


سنگ نماي مرمر
هرچند در حال حاضر سنگ مرمر به عنوان گران‌ترين سنگ ساختماني شناخته شده و كاربرد اصلي آن نيز سنگ‌فرش فضاي داخلي ساختمان‌هاي مدرن و لاكچري و همچنين اماكن مقدس مذهبي مانند حرم امام رضا (ع) و حرم حضرت معصومه است، اما در برخي از مواقع براي خريد سنگ نما از سنگ مرمر نيز استفاده مي‌شود. در واقع برخي از سازندگان يا مالكان براي تزئين نماي ساختمان‌هاي لوكس و مدرن خود، سنگ مرمر يا تركيب آن با سنگ‌ تراورتن را ترجيح مي‌دهند.

 سنگ مرمر زيبايي و درخشندگي بسيار بالايي داشته، به راحتي نور را از خود عبور مي‌دهد و در رنگ‌هاي متنوعي يافت مي‌شود. اما ظرافت اين نوع سنگ، مقاومت سايشي پايين، عدم مقاومت در برابر  مواد اسيدي و آب و هواهاي مختلف باعث مي‌شود تا چندان براي پوشش نماي ساختمان مناسب به نظر نرسد. به علاوه قيمت بسيار بالاي آن نيز باعث مي‌شود تا تنها براي كاربرد در مكان‌هاي خاصي مانند سنگ‌فرش فضاهاي داخلي مناسب باشد.

 


سنگ نماي گرانيت
سنگ گرانيت يا خارا يكي از انواع سنگ‌هاي آذرين است كه از سرد شدن تدريجي مواد مذاب تشكيل مي‌شود. گرانيت را مي‌توان مستحكم‌ترين و مقاوم‌ترين سنگ ساختماني دانست كه در سال‌هاي نه‌چندان دور همواره در تزئين نماي ساختمان مورد استفاده قرار مي‌گرفت. در واقع تا قبل از برطرف شدن عيوب سنگ تراورتن، گرانيت مهم‌ترين گزينه براي پوشش نماي بنا بود. اما بعد از آنكه مشكلات تراورتن برطرف شد و سازندگان با بزرگترين عيب سنگ گرانيت براي نماي ساختمان يعني وزن بسيار بالاي آن آشنا شدند، ديگر كمتر كسي به خريد سنگ نما از نوع گرانيت تمايل نشان مي‌دهد.

 البته به دليل مزاياي متعدد اين سنگ مانند سختي بسيار زياد آن، تنوع رنگي بالا، صيقل پذيري مناسب، مقاومت بالا در برابر تغييرات جوي و مواد اسيدي، اين سنگ همچنان مورد توجه بسياري از افراد براي پوشش نماي ساختمان قرار دارد. در اين حالت بهتر است از روش اسكوپ كردن به منظور جلوگيري از سقوط سنگ از ارتفاع استفاده كرد.
سنگ‌نماي چيني
سنگ چيني يكي از انواع سنگ‌هاي دگرگوني بوده و از زيرمجموعه‌هاي سنگ مرمريت به شمار مي‌رود، با اين تفاوت كه تنها در رنگ سفيد و با رگه‌هايي به رنگ خاكستري يا مشكي يافت مي‌شود. اين سنگ‌ در سال‌هاي گذشته يكي از انواع سنگ‌هاي پركاربرد به شمار مي‌رفت و استفاده‌هاي فراوان و متعددي داشت. اما با شناخت سنگ‌هاي ديگري مانند تراورتن، مرمريت و ... با تنوع رنگي و زيبايي بسيار زياد، به تدريج استفاده از سنگ چيني محدود و اين‌گونه سنگ‌ها جايگزين آن شدند.

 در واقع تك رنگ بودن سنگ چيني و كيفيت پايين ساب آن در مقابل ساير سنگ‌ها، موجب شد تا كاربرد سنگ چيني روز به روز كم‌تر از قبل شود. هرچند همچنان در ساخت پروژه‌هايي مانند پروژه‌هاي انبوه‌سازي مثل مسكن مهر و مسكن ملي به دليل قيمت بسيار مناسب آن از سنگ چيني در موارد مختلفي مانند كف‌پوش ساختمان، سنگ‌ پله و ديواره آن، سنگ سرويس‌هاي بهداشتي و سنگ‌ نما مورد استفاده قرار مي‌گيرد.
خريد سنگ نما
در هنگام خريد سنگ نما، لازم است فاكتورهاي متعددي مدنظر خريدار قرار گيرند كه در ادامه به معرفي آن‌ها مي‌پردازيم.
قيمت سنگ
يكي از مهم‌ترين مواردي كه خريدار در ابتدا به آن توجه مي‌كند، قيمت سنگ است. شما در اصفهان سنگ به راحتي مي‌توانيد ارزان‌ترين و گران‌ترين سنگ نماها را مورد بررسي قرار داده و گزينه مورد نظر را انتخاب كنيد. كافيست با شماره هاي :09130000627-03191010627 تماس بگيريد.


بررسي كيفيت سنگ


اينكه سنگ نما داراي اكثر ويژگي‌هاي ذكر شده براي آن و فاقد هرگونه ترك، شكستگي يا رگه‌هاي ناهمگون و زياد باشد، اهميت فوق‌العاده‌اي دارد.
آشنايي با جديدترين سنگ نماهاي ساختماني
معمولا خريداران هر نوع كالايي، قبل از خريد ترجيح مي‌دهند از جديدترين انواع آن كالا را بازديد نمايند. در مورد سنگ ساختماني نيز همين امر صادق است و بهتر است انجام شود.
ضمانت
در بازار رقابي امروز، بسياري از فروشندگان آپشن‌هاي متعددي را براي خريداران در نظر مي‌گيرند كه يكي از آن‌ها ضمانت كالاست. قبل از خريد بهتر است نوع و مدت ضمانت سنگ را به خوبي بشناسيد.
قيمت سنگ نما
همان‌طور كه بيان شد يكي از مهم‌ترين فاكتورهايي كه قبل از خريد سنگ نما مورد توجه قرار مي‌گيرد،  قيمت آن است. قيمت سنگ نما تحت تاثير عوامل متعددي قرار دارد كه در ادامه به معرفي آن‌ها مي‌پردازيم.
رنگ سنگ
سنگ‌هاي نما در رنگ‌هاي متنوعي توليد مي‌شوند،  اما در اين ميان رنگ هاي روشن مانند سفيد و كرم محبوبيت و در نتيجه قيمت بالاتري دارند.
ابعاد سنگ
سنگ نما معمولا در ابعاد تايل و طولي به فرآوري مي‌رسد كه هرچقدر قد و پاي اين سنگها بلندتر باشد، به همان نسبت قيمت آن نيز افزايش مي‌يابد.


نوع فرآوري سنگ
نوع فرآوري سنگ مانند مدل برش آن و استفاده از تجهيزات پيشرفته و با كيفيت، تأثير به‌سزايي در ميزان قيمت آن‌ خواهد داشت.
محل خريد سنگ
فروشگاهي كه سنگ از آن‌جا خريداري مي‌شود، در قيمت آن موثر خواهد بود. در واقع خريد مستقيم از كارخانه مانند كارخانه اصفهان سنگ مركز خريد سنگ‌هاي ساختماني، يا نمايندگي‌هاي اصلي آن‌ها بسيار ارزان‌تر و به‌صرفه‌تر از خريد از فروشگاه‌ها واسطه‌ خواهد بود.


اصفهان سنگ مركز خريد سنگ هاي ساختماني
امروزه سنگ‌هاي ساختماني، بخش قابل توجهي از مصالح كاربردي در ساخت انواع بنا را به خود اختصاص داده‌اند. در اين ميان سنگ نما در مقايسه با سنگ‌هاي ديگر كاربرد بسيار بالاتري داشته و تنوع بسيار زياد آن مانند سنگ‌هاي تراورتن، مرمر، مرمريت، گرانيت و چيني، سازندگان و خريداران را با چالشي جدي براي خريد سنگ نما روبه‌رو نموده است. در چنين شرايطي معرفي بزرگترين كارخانه عرضه‌كننده سنگ‌ نما كارخانه اصفهان سنگ با دارا بودن كارشناسان و مشاوران متخصص كمك شاياني براي خريداران در انتخاب سنگ مورد نظر خود به شمار مي‌رود. اصفهان سنگ با فراهم آوردن امكانات خريد آنلاين سنگ نما، شرايط خريد آسان براي افرادي كه در شهرهاي ديگر ساكن هستند را نيز برقرار نموده است. در واقع شما به راحتي مي‌توانيد از هر دو گزينه خريد حضوري يا آنلاين استفاده نموده و با كمك متخصصان اين حوزه بهترين نوع سنگ براي كاربرد مورد نظرخود را تهيه نماييد.


 


برچسب: خريد سنگ تراورتن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۴۸:۵۱ توسط:اصفهان سنگ موضوع:

سنگ تراورتن طرق مناسب چه آب و هوايي است

سنگ تراورتن طرق مناسب چه آب و هوايي است

سنگ تراورتن طرق يكي از انواع سنگ هاي تراورتن ايراني است. اين سنگ مشهور در ميان انبوه سازان شهرت زيادي دارد و يكي از پر استفاده ترين سنگ هاي براي نماي ساختمان محسوب مي شود.

تراورتن طرق از معدني در نزديكي شهر نطنز استخراج ميشود.

در اين مقاله از اصفهان سنگ مركز فروش مستقيم سنگ نما و توليد كننده سنگ تراورتن طرق محمدي راد و

 انواع سنگ نماي ساختماني با شماره تماس 09130000627-03191010627 قصد داريم به اين موضوع بپردازيم.

 كه آيا سنگ تراورتن طرق براي مناطق كوهستاني مناسب است؟

مسلما تراورتن طرق يكي از مناسبترين سنگ ها براي نماي ساختمان است.  تراورتن طرق در رنگ هاي مختلف و متنوع در اصفهان سنگ با نازلترين قيمت عرضه مي شود.

 ويژگي هاي مهم سنگ تراورتن طرق

تراورتن طرق مانند ديگر سنگ هاي تراورتن در دسته سنگ هاي رسوبي و آهكي قرار دارد. و حاصل رسوبات به جاي مانده از رسوبات چشمه هاي آب گرم ، غارها، رودخانه ها و... است كه طي ساليان تشكيل مي شود.

حفره هاي متعددي در سنگ تراورتن طرق وجود دارد كه به ايجاد مقاومت بالاي سنگ فوق در برابر سرما و گرما و فشار  و سايش و... تاثير مستقيمي دارد.  از سمت ديگر اين حفره ها كه با نام تخلخل شناخته ميشوند موجب جذب آب سنگ ميشود. اما اين مورد در حال حاضر با فراوري هاي متعددي كه برروي سنگ ها بعد از استخراج صورت ميگيرد اين موضوع رفع شده است.

چرا سنگ تراورتن طرق را براي نما انتخاب كنيم ؟

تراورتن هاي طرق ظاهري چشم نواز به نماي ساختمان مي دهد و نماي نهايي ساختمان با اين سنگ، ساختماني لوكس با جلوه مدرن و بسيار جذاب و منحصر بفرد خواهيد داشت.

صيقل پذيري بالا

تراورتن ها ساپ پذيري بالايي دارد و شفافيت و درخشندگي بالايي دارد

 مقاومت سنگ تراورتن طرق در برابر تغييرات آب و هوايي و نور خورشيد بالاست. يعني زماني كه در مجاورت با شرايط گرم آب و هوايي تغييري بر روي سنگ ايجاد نميشود. براي همين موضوع بهترين گزينه براي نماي ساختمان است.

خريدسنگ تراورتن نما

عايق صوت و حرارتي بودن سنگ طرق

تراورتن طرق مانند ساير سنگ هاي تراورتن در برابر صوت و حرارت عايق بسيار مناسبي است. و مقاومت عالي در برابر باران هاي اسيدي دارد از طرفي در مقابل فشار و سايش كاملا مقاوم و  مستحكم است.

كاربردهاي سنگ تراورتن طرق

نماي خارجي ساختمان

نماي داخلي ساختمان

بسياري سازندگان استفاده از سنگ تراورتن طرق براي خارج از ساختمان را امري بديهي ميدانند . اما بد نيست بدانيد از اين سنگ براي بخش هاي مختلف مثل تزيين ديواره هاي داخلي ساختمان، ديورا پذيرايي، ديواره هاي آشپز خانه و... از اين نوع سنگ استفاده ميكنند.

پوشش قاب آسانسور

اين سنگ به دليل رنگ هاي زيبا و جذابيت بالا مي توانيد گزينه بسيار مناسبي براي تزيين قاب آسانسور در يك ساختمان باشد. پله و سنگ پله

در مكان هايي كه تردد كمي هست مي توانيد از سنگ تراورتن طرق استفاده كرد.

قاب اطراف در و پنجره ساختمان ، استفاده از سنگ تراورتن طرق براي اطراف در و پنجره مي توانيد در صورتي كه نماي اصلي ساختمان رنگ روشن داشته باشد بسيار توصيه مي شود.

چرا سنگ تراورتن طرق براي مناطق سردسير و كوهستاني مناسب است

مهمترين دليل اين موضوع مقاومت بالاي اين سنگ و استخواني بئدن سنگ تراورتن طرق محمدي راد مي باشد.

 خريد سنگ تراورتن طرق محمدي راد

مهمترين مكاني كه مي توانيد سنگ تراورتن محمدي راد  و انواع سنگ نما را خريداري نماييد. مركز سنگ اصفهان، اصفهان سنگ است. بزرگترين تامتن كننده سنگ هاي ساختماني اصفهان سنگ ميباشد. مجموعه اصفهان سنگ با بيش از دو دهه فعاليت در زمينه فروش سنگ هاي ساختماني و توليد انواع سنگ و دارنده انحصاري معدن طرق محمدي راد يكي از شناخته شده ترين مجمو عه ها در صنايع سنگ ايران مي باشد .

كه شما مي توانيد تنها با شماره گيري با تلفن هاي تماس : 09130000627-03191010627 خريد آنلاين سنگ مورد نظر  خود را انجام دهيد.

 امكان خريد مستقيم و بي واسطه انواع سنگ هاي تراورتن نما

 سنگ تراورتن دلاوري

سنگ تراورتن عباس آباد

سنگ تراورتن طرق محمدي راد

 سنگ تراورتن طرق محمدي كد 102

سنگ تراورتن طرق عسلي كد 101

سنگ تراورتن طرق كرم  كد 100

سنگ تراورتن طرق كرم روشن كد 104

سنگ تراورتن طرق كرم روشن كد 105

سنگ تراورتن طرق كرم كد 109

و ساير سنگ هاي ساختماني ارزان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۲۰:۵۳ توسط:اصفهان سنگ موضوع:

اصفهان سنگ دارنده معدن تراورتن طرق محمدي راد

مركز خريد سنگ نما

معدن سنگ تراورتن طرق محمدي راد يكي از مشهورترين سنگ هاي تراورتن نما را استخراج ميكند و اين معدن در انحصار اصفهان سنگ با شماره 09130000627 مي باشد. شما ميتوانيد

 انواع سنگ نماي عسلي با كد 100 ،

 سنگ تراورتن كرم روشن با كد 101،

 سنگ طرق كرم روشن با كد 102،

 سنگ تراورتن طرق كرم با كد 104،

 سنگ تراورتن طرق محمدي راد با كد 105

و سنگ تراورتن طرق كرم با كد 107

سنگ طرق كرم عسلي 109

سنگ كرم دلاوري  و

ساير سنگ هاي نماي رومي و ساير سنگ هاي تراورتن را مستقيما از كارخانه خريداري نماييد .

ويژگي هاي سنگ تراورتن طرق

سنگ تراروتن فوق، سنگي استخواني است و اصفهان سنگ كيفيت اين سنگ را صد در صد تضمين ميكند بهترين سنگ براي نماي رومي سنگ تراورتن طرق با رنگبندي و سورت بندي متنوع است.سنگي كه به هيچ عنوان شوره نميزند و مقاومت بالايي در هواي سرد دارد. بهترين سنگي مي توانيد براي مناطق كوهستاني و مناطق با ناپايداري هاي زياد جوي مناسبترين گزينه محسوب ميشود.

خريد آنلاين سنگ تراورتن طرق محمدي راد

از آنجايي كه دست بسياري از واسطه هاي را كوتاه كنيم. امكان خريد غير حضوري و  آنلاين را براي كاربران فراهم كرده اين به اين صورت كه با مراجعه به سايت اصفهان سنگ با آدرس اينترنتي : www.stoneesf.com ميتوانيد از هر نقطه از ايران عزيزمان سنگ ساختماني مورد نظر خود را سفارش دهيد .

اسكان رايگان خريداران سنگ

يكي از امكاناتي كه اصفهان سنگ براي عزيزاني كه قصد خريد حضوري سنگ را دارند و تصميم به حضور در محل دارند و بازديد حضوري از نمايشگاه بزرگ اصفهان سنگ يكي از مهمترين دغدغه هاي آنهاست، اسكان رايگان مسافرين عزيز ميباشد. همچنين بليط هواپيماي اين عزيزان براي ديدن از نمايشگاه بزرگ و مركزي  اصفهان سنگ رايگان است.

ارسال و حمل سنگ

يكي ديگر از تسهيلات ي كه اصفهان سنگ فراهم كرده است ارسال سنگ به سراسر كشور است . به اين معني كه اگر قصد خريد غير حضوري سنگ نما را داريد كافيست سنگ مورد نظر خود را سفارش دهيد. سنگ بعد از پرداخت و تاييد شما به مقصد مورد نظر شما ارسال خواهد شد.

مركز خريد مستقيم سنگ نماي ساختمان

اصفهان سنگ مركز خريد مستقيم سنگ نماي ساختمان با بهترين قيمت است. خريد سنگ نما، يكي از اساسيترين تصميمهايي است كه در زمينه زيبايي نهايي ساخت يك ساختمان مورد  توجه قرار مي گيرد. سنگ نما، علاوه بر افزايش زيبايي و ارزش ملك، داراي ويژگيهاي بينظيري است كه از مقاومت در برابر سايش و اجتناب از خرابي بهرهگيري ميكند. اگر به دنبال خريد سنگ نما با كيفيت و قيمت مناسب هستيد، مقاله ي درستي را انتخاب كردين در اين مقاله، به بررسي انواع سنگ نما، فرآيند خريد و نصب آن و نكاتي كه در هنگام انتخاب بايد مورد توجه قرار بگيرند، خواهيم پرداخت.

 

خريد سنگ هاي ساختماني و نما

سنگ هاي ساختماني و سنگ نما ها، به عنوان يكي از اجزاي اصلي و مهم در ساخت و ساز ساختمان ها، داراي اهميت ويژه اي هستند . اين سنگ ها با توجه به ويژگي ها و خصوصيات منحصر به فرد خود، به عنوان بخش هاي اصلي يك   ساختمان انتخاب مي شوند و به ساختمانها زيبايي و استحكام مي بخشند.

 

خريد سنگ نما و سنگ ساختماني يكي از انتخابهاي ضروري  در صنعت ساختماني است. اين سنگها با ظاهر منحصر به فرد ومقرون به صرفه اي كه دارند، به عنوان يك عنصر زيبا و تا ثير گذار به طراحي هر ساختماني جلوه و زيبايي مي بخشند.


برچسب: خريد سنگ نماي ساختماني،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۰۷:۱۹ توسط:اصفهان سنگ موضوع:

خريد بهترين سنگ تراورتن برا ي نماي ساختمان

نكات مهم درباره  سنگ تراورتن طرق

خريد سنگ تراورتن طرق

خريد سنگ تراورتن طرق  به صورت مستقيم از كارخانه سنگبري بسيار با صرفه ترين نوع خريد سنگ است.

ويژگي هاي سنگ تراورتن طرق

سنگي با رنگ كرم روشن تيره و همينطور شكلاتي و بژ است،

سنگ هاي تراورتن وزن سبكي دارند و در اجراي نماي ساختمان بسيار پر متقاضي هستند، سورت هاي مختلف سنگ طرق سنگ ممتاز و سوپر هستند و سورت هاي درجه 1 و 2 وجود دارد.

سنگ طرق اصفهان

خريد سنگ تراورتن طرق در اصفهان، كيفيت بالايي دارد و در انواه طرح هاي مختلفي بفروش ميرسد. سنگ تراورتن بيشتر در نماي بيرون و داخل ساختمان استفاده مي شود.

ابعاد و ويژگي هاي سنگ طرق

سنگ هاي طرق به دو صورت تايل و فرشي با عرض 40 عرضه مي شود.

سنگ هاي طرق زمينه رنگي كرم روشن دارد و هاله هاي تيره اي بر روي آن وجود دارد

سنگ هاي تروارتن طرق به دو طريق موج دار و بدون موج برش مي خورند

سورت بندي اين سنگ بسيار حرفه اي است و بازي رنگ در آن خيلي كم است و به صورت يكدست است

اين نوع سنگ آهكي است و در برابر مواد اسيدي صدمه مي ببينند

در مقابل اشعه آفتاب ، سنگ با زمينه كرم رنگ مدام روشن ميشود.

در سنگ ها هر چه رنگ آن روشن تر باشد ، ارزش آن بيشتر است.

قيمت و مشخصات سنگ تراورتن طرق

خريد سنگ تراورتن به صورت عمده قيمت مناسبي دارد و داراي متقاضيان زيادي از سمت معماران و سازندگان است. قيمت سنگ طرق بسته به نوع و كيفيت آن واين كه مستقيما از خود كارخانه اين سنگ را خريداري كنيد متفاوت است.

 مزاياي استفاده از سنگ تراورتن طرق

داراري استحكام مناسب و بسيار بالا ست

دوام فشاري نسبتا بالايي دارد

تراكم سنگ طرق بالاست

مقاومت زياد در برابر اشعه خورشيد، گرما و سرما و رطوبت دارد

مناسب براي استفاده در نماي بيرون ساختمان بخصوص نماي كلاسيك و نماي رومي است

مناسب استفاده در محيط داخلي ساختمان است

جذب آب تقريبا مناسب

امكان تامين شوندگي بالا بخصوص كه معدن اين سنگ در نطنز اصفهان قرار دارد و بزرگترين و معروفترين معدن آن در اختيار مونو پل اصفهان سنگ قرار دارد

سنگ تراورتن طرق قيمت بسيار مناسبي دارد و از طرفي كه قيمت بسيار اقتصادي دارد از بعد زيبايي سنگي بسيار لوكس براي نماي ساختمان محسوب ميشود.

 خريد سنگ تراورتن طرق

يكي از مهمترين شيوه هاي خريد از كارخانه، خريد مستقيم سنگ از كارخانه منجر به حذف واسطه و هزينه هاي جانبي ميشود و بسيار مقرون بصرفه است.

عوامل موثر بر قيمت تراورتن طرق

 هر چقدر درصد روشني و سفيدي سنگ بيشتر باشد، قيمت سنگ بيشتر است

قد پاي سنگ تاثير مستقيمي بر قيمت سنگ دارد. از سويي هر چقدر رزين سنگ كمتر باشد ، كيفيت بيشتري دارد.

هاله ها و رگه هاي سنگ بر روي قيمت آن تاثير مستقيمي دارد.

قطرهاي برش بر روي قيمت آن تاثير ميگذارد.

سنگ تراورتن شكلاتي

يكي از سنگ هاي پر تقاضاي براي نماي خارجي ساختمان ، سنگ هاي تراورتن هستند. طرق ها سنگ هاي طبيعي پر استفاده هستند كه در زمره بهترين سنگ هاي نما قرار دارند.  

 انواع سنگ هاي تراورتن طرق

تراورتن طرق كرم

تراورتن طرق عسلي تراورتن طرق كرم روشن

تراورتن طرق شكلاتي

سنگ تراورتن طرق كد 105

خريد سنگ تراورتن طرق محمدي راد

 خريد سنگ تراورتن طرق روشن

 

 


برچسب: خريد سنگ تراورتن نما،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۰۵:۲۱ توسط:اصفهان سنگ موضوع: