اصفهان سنگ مركز خريد سنگ نما ي ساختمان اصفهان سنگ مركز خريد سنگ نما ي ساختمان .

اصفهان سنگ مركز خريد سنگ نما ي ساختمان

قيمت سنگ نما را از كجا استعلام كنيم

چگونه سنگ مناسب با پروژه خود انتخاب كنيم

در انتخاب سنگ نما و ساير سنگ هاي ساختماني كه در نقاط مختلف ساختمان شما به كار مي رود شما بايد به محل نصب سنگ دقت كنيد اولين و مهمترين نكته همين است و پس از آن است كه ساير آيتم هاي خريد سنگ اهميت پيدا ميكند.مشخص كردن اين مورد به شما كمك مي كند تا سنگ مناسب و خوب و مناسبي انتخاب كنيد. در ادامه اين مقاله از اصفهان سنگ مركز خريد سنگ نما و سنگ ساختماني به توضيح اين موضوع مي پردازيم كه  از كجا سنگ نما و  ساختماني با قيمت خوب و با كيفيت بالا سفارش دهيم.

 سنگ هاي ساختماني و سنگ نما به عنوان بهترين و اصلي ترين بخش در نماي ساختمان است كه  مي تواند به شكوه و جلوه و حتي قيمت ساختمان كمك شاياني كند.  زيرا استفاده از مصالح در ساختمان يكي از اصلي ترين ويژگي هايست كه منجر به سود  آوري و زيبايي و دوام ساختمان مي شود.

 

 

بزرگترين مركز سنگ ايران

اصفهان يكي از شهر هاي تاريخي و شناخته شده در سطح جهان است كه در دسته بزرگترين و برترين شهر هاي صنعتي كشور ياد كرد. از لحاظ كارخانجات نيز در صدر كارخانجات سنگبري قرار دارد . به عنوان مركز خريد سنگ در كشور شناخته مي شود. بزرگترين شهرك صنعتي ايران  و خاورميانه در استان اصفهان قرار دارد و پيشرو در صنعت سنگ نما و ساختماني است كه متنوع ترين و گسترده ترين كالكشن هاي سنگ نما و ساختماني را مي توانيد در اين مركز مشاهده نماييد. بزرگترين انبار سنگ محمود آباد اصفهان ، انبار سنگ اصفهان سنگ است كه  واقع در خيابان 20 محمود  آباد قرار دارد. و شما مي توانيد با تماس با شماره هاي 09130000627-03191010627 با  اين مجموعه بزرگ تماس بگيريد.

سنگ نما را از كجا خريداري كنيم

خريد سنگ، فرآيندي تخصصي محسوب مي شود زيرا اطلاع نداشتن از اين كه چه سنگي را از كجا بخريم و اصلا چه سنگي بخريم ، ميتواند از لحاظ مالي و زمان به شما صدمه بزند يكي از مراكز معتبر خريد سنگ نما با بيش از دو دهه فعاليت در زمينه فروش انواع سنگ ساختماني و نما، اصفهان سنگ مي باشد كه شما مي توانيد قيمت سنگ مرمريت و سنگ هاي تراورتن را از اين مجموعه خريداري نماييد

انواع سنگ مرمريت

سنگ هاي مرمريت كه ميتوانيد  با بهترين قيمت از اصفهان سنگ خريداري نماييد »

سنگ مرمريت دهبيد

سنگ مرمريت دهبيد شايان

سنگ مرمريت دهبيد كوه سفيد

سنگ مرمريت پرشين اسكاي

 مرمريت آباده

مرمريت سيلك امپرادو

مرمريت عقيق

مرمريت اسپايدر و... 

مرمريت گلدن بلك و  انواع سنگ مرمريت سفيد و مشكي  كه در راه پله ، كف، پاركينگ كاربرد دارد و يكي از سنگ هاي پر كاربرد در دكوراسيون داخلي ساختمان است.

سنگ اسكراچ

سنگ بازالت

سنگ چيني سفيد

سنگ چيني ازنا

سنگ چيني الگودرز

 سنگ  چيني قروه

سنگ چيني نيريز

 

خريد سنگ تراورتن

اصفهان سنگ هولدينگ بزرگ سنگ نما و سنگ ساختماني است، كه  گسترده ترين و متنوع ترين كالكشن سنگ هاي نما و سنگ ساختماني ايران را درنمايشگاه دايمي سنگ ساختماني خود واقع در بزرگترين شهرك صنعتي ايران محمود آباد اصفهان به معرض نمايش گذاشته است. متنوع ترين سنگ هاي نما، سنگ نماي رومي و سنگ نماي كلاسيك را مي توانيد از اين مركز به صورت غير حضوري نيز خريداري نماييد. شما مي توانيد انواع سنگ تراورتن سفيد ، سنگ نما كرم وتراورتن كرم روشن و تراورتن شكلاتي را از اصفهان سنگ مركز سنگ نما خريداري نماييد. برترين و مشهورترين سنگ هاي تراورتن معادن مختلف ايران را با تضمين كيفيت از اصفهان سنگ خريداري نماييد.

تراورتن عباس آباد

تراورتن ابيانه

تراورتن دره  بخاري

 تراورتن كرم روشن

تراورتن تكاب

تراورتن كردستان

خريد سنگ در تهران

يكي از خدمات ارزنده اي كه اصفهان سنگ به صورت غير حضوري مي دهد. امكان خريد آنلاين سنگ ساختماني و امكان ارسال سنگ به سراسر كشور است. كه اين موضوع را با امكان خريد غير حضوري از سايت براي معماران ، انبوه سازان و كاربران و... فراهم آورده است. براي خريد سنگ ساختماني از تهران، مشهد، اصفهان ، كرمان، تبريز، شيراز  تنها  با يك تماس  با شماره  هاي 09130000627-03191010627  امكان پذير شده است.

از كجا سنگ نماي مناسب خريداري كنيم

قيمت سنگ هاي ساختماني را از كجا استعلام كنيم ؟هنگامي كه تصميم به خريد سنگ نما داريد با چالش جديد قيمت سنگ نما مواجه خواهيد شد و اين مطلب به اين شكل است كه به شما قيمت هاي مختلفي اعلام ميكنند. اما بهترين گزينه براي خريد هر كالكشني، خريد بي واسطه و مستقيم است.براي خريد بي واسطه سنگ  هم همين موضوع صدق ميكند. اگر تمايل داريد از  ارزانترين قيمت سنگ مطلع شويد و سنگ را با قيمت توليد  مستقيم خريداري نماييد ما كارخانه اصفهان سنگ را به شما پيشنهاد مي كنيم.

 

 از چه مكان هايي ميتوانيد قيمت سنگ نما را استعلام نماييد؟ 

فروشگاههاي ساختماني: فروشگاههاي ساختماني يكي از مكانهاي اصلي براي خريد سنگ نما هستند. اين فروشگاهها معمولاً داراي بخشهاي ويژهاي براي سنگ نما هستند و انواع مختلفي را در اختيار مشتريان قرار ميدهند. شما ميتوانيد به فروشگاههاي محلي خود مراجعه كنيد..

 فروش آنلاين: با توسعه تكنولوژي و اينترنت، خريد اينترنتي يكي از روشهاي رايج براي خريد انواع سنگ نما شده است. شما ميتوانيد به فروشگاههاي آنلاين متعددي دسترسي پيدا كنيد كه انواع مختلفي از سنگ نما را به فروش ميرسانند. از طريق فروشگاههاي آنلاين، ميتوانيد انواع طرحها و رنگها را مقايسه كنيد و به صورت آنلاين خريد خود را انجام دهيد.

توليد كنندگان و توزيع كنندگان مستقيم: يكي ديگر از راههاي خريد سنگ نما، مراجعه مستقيم به توليد كنندگان و توزيع كنندگان مستقيم است. اين روش از طريق حذف واسطه ها ميتواند در كاهش قيمت و ارائه تخفيفهاي ويژه به شما كمك كند. در اين روش، ميتوانيد براي ديدن نمونههاي مختلف به شوراي سنگ كشور مراجعه كنيد و نزديكترين توليد كنندگان واقع شده در نزديكي شهر خود را پيدا كنيد.

 مشاوره از حرفه ايها: نهايتاً، اگر با هر چيزي در مورد خريد سنگ نما آشناييد ، بهتر است از تجربيات مشاوره حرفه ايه استفاده كنيد. معماران، طراحان داخلي و سازندگان ميتوانند به شما راهنمايي كنند و انتخاب مناسبي در اختيارتان قرار دهند. آنها تجربيات و دانش قابل اعتمادي در اين زمينه دارند و ميتوانند به شما در كشف بهترين منابع خريد كمك كنند. از سويي كارشناسان اصفهان سنگ همواره آماده ارائه مشاوره به شما عزيزان هستند.

 

چگونه سنگ مناسب با پروژه خود انتخاب كنيم

انتخاب سنگ  نياز به اطلاعات فني و كافي دارد. با كمك يك كارشناس خبره و متخصص كار بسيار ساده اي است كافي است شما محل نصب سنگ خود را به كارشناسان اصفهان سنگ معتبر ترين مركز سنگ ايران كارخانه اصفهان سنگ اعلام كنيد. و پشتيبان مشاوره اصفهان سنگ با توجه به منطقه آب و هوايي كه در آن قرار داريد و محل نصب سنگ ، بهترين گزينه را به شما معرفي خواهد كرد. با توجه به فعاليت شفاف و صادقانه كارشناسان اصفهان سنگ شما مي توانيد به راحتي و بدون دغدغه بي اينكه نگران عدم تجربه كافي در زمينه خريد سنگ داريد. از كارخانه سنگ مورد نظر خود را مطابق با نياز پروژه و مناسب با منطقه خود انتخاب و خريداري نماييد. همه ي افراد نميتوانند در همه زمينه ها متخصص باشند اما اصفهان سنگ تخصصي ترين مشاوره خريد سنگ را به شما خواهد داد. تنها يك تماس مي تواند در هزينه و زمان شما جهت خريد سنگ مورد نظرتان كمك كند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۳۷:۲۸ توسط:اصفهان سنگ موضوع:

مشهورترين معادن سنگ مرمريت

معادن سنگ در ايران

به نقل ازاصفهان سنگ بزرگترين كارخانه سنگبري ايران يك چهارم معادن شناخته ده در كشور مربوط  به سنگهاي ساختماني است كه 54 درصد اين معادن ، مربوط به معادن سنگ مرمريت مي باشند. شهرك صنعتي محمود آباد اصفهان به عنوان بزرگترين شهرك صنعتي خاور ميانه است كه به عنوان قطب سنگ ايران شناخته مي شود.

بهترين سنگ مرمريت

سنگ هاي مرمريت در دسته سنگ هاي رسوبي قرار دارند كه در طو ل زمان بر اثر فشار و حرارت سنگي با طرح و رنگ مشابه مرمر تشكيل مي شود . كه در قياس با سايز سنگهاي ساختماني  سنگي زيباو منحصر به فرد محسوب مي شود.

قيمت سنگ مرمريت

سنگ مرمريت نسبت به سنگ مرمر قيمت مناسب تري دارد

ويژگي هاي سنگ مرمريت

اگر تمايل داريد به طور كامل با ويژگي هاي سنگ مرمريت آشنا شويد " مقاله مربوط به 11 ويژگي سنگ مرمريت را مطالعه نماييد.

مزاياي سنگ مرمريت

سنگ مرمريت رنگ هاي متنوعي دارد و با توجه به ساپ پذيري خوبي كه دارد. سنگ مناسبي براي استفاده در ساختمان محسوب مي شود. مقاومت سنگ مرمريت در برابر نور خورشيد كم است به همين دليل است كه از اين سنگ بيشتر در بخش هاي داخلي ساختمان استفاده ميكنند. يكي از ويژگي هاي سنگ مرمريت اين است كه در برابر نور خورشيد رنگ خود را به مرور از دست مي دهد.

كاربردهاي سنگ مرمريت

سنگ مرمريت كاربردهاي متنوعي دارد اما بيشترين كاربرد سنگ هاي مرمريت مربوط به فضاي داخلي ساختمان است. زيرا با توجه به رنگبندي و تنوع رنگي بالايي كه دارد مي تواند به راحتي با ساير اجزاي ساختمان هماهنگ شود. از سنگ مرمريت در كفپوش ساختمان ، ديواره ها ، صفحه كابينت، كانتر آشپز خانه، سطح پله ، و ديواره آسانسور استفاده ميكنند.

 فرآوري سنگ

سنگ مرمريت مانند انواع سنگ هاي ساختماني پس از استخراج فرآوري مي شود يعني اين سنگ در بقچه اي پيچيده و بعد برش ميخورد و بعد از آن با پروكسي تخلخل آن گرفته و ساپ مي خورد . مجموعه اين فعاليت ها بر روي سنگ موجب افزايش طول عمر سنگ و زيبايي آن مي شود.

مشهورترين معادن سنگ مرمريت

سنگ مرمريت از معادن مختلفي استخراج مي شود كه ز آن جمله مي توان به معادن سنگ مر مريت در آمريكا، ايتاليا ؛ تركيه ، اسپانيا ، اشاره كرد.

مهمترين معادن سنگ مرمريت در ايران

معدن آذر شهر كه سنگ سرخ آذر شهر ازآن استخراج مي شود.

معدن مرمريت استان اصفهان كه انواع سنگ مرمريت نجف آباد؛ مرمريت دهبيد، نطنز و.. از معادن اين استان استخراج مي شود

معادن  سنگ استان لرستان

معادن سنگ مرمريت استا ن فارس

معادن سنگ يزد كه مرمريت معروف ابركوه و آباده را دارد   

بزرگترين كارخانه سنگبري  ايران

اصفهان سنگ مركز خريد سنگ نما، ارزانترين سنگ هاي ساختماني را با تضمين كيفيت و قيمت هاي كاملا رقابتي عرضه مي كند شما مي توانيد براي خريد انواع سنگ مرمريت مشكي ، مرمريت سفيد و انواع سنگ پله و كف و سنگ پاركينگ با شماره هاي اصفهان سنگ تماس بگيريدو براحتي سنگ مورد نظر خود را به صورت آنلاين سفارش دهيد و يا به صورت حضوري به مركز نمايشگاه دايمي سنگ اصفهان واقع  در  محمود آباداصفهان مراجعه كنيد. يا با شماره 09130000627- 03191010627 تماس بگيريد

 


برچسب: قيمت سنگ مرمريت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۵۵:۳۴ توسط:اصفهان سنگ موضوع:

چگونه براي دكوراسيون داخلي سنگ انتخاب كنيم

چه سنگ هايي براي دكوراسيون داخلي مورد استفاده قرار ميگيرد

سنگ مرمريت، از سنگهايي است كه در دكوراسيون داخلي بسيار مورد استفاده قرار ميگيرد.  سوال بسياري اين است كه براي هر بخش از ساختمان چه سنگي مناسب است؟ قبل از خريد سنگ بايد در نظر داشته باشيد كه سنگهاي ساختماني دو نوع كاربرد دارند و برخي براي بخش هاي داخلي ساختمان و بعضي براي بخش هاي خارجي ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرند.

 

چه سنگهايي را براي داخل ساختمان مناسب است

منظور از داخل ساختمان كف، پله، ديوار هاي پذيرايي، سرويس بهداشتي و ديوار آشپزخانه است. اين مكان ها در معرض شرايط آب و هوايي متعدد مثل رطوبت و گرما و حرارت زياد هستند. بنابراين سنگ هايي كه در اين مكان ها استفاده مي شود بايد در برابر جذب آب، نفوذ پذيري كمي داشته باشد. براي دكوراسيون داخلي ساختمان بيشتر از سنگ مرمريت استفاده مي شود. سنگ مرمريت هم براي دكوراسيون داخلي از لحاظ هزينه به صرفه هست و هم زيبايي خاصي دارد.

سنگ مناسب كف ساختمان كدام است

براي كف و پلكان ها به دليل اين كه تردد بالايي دارند نياز هست كه سنگ محكم و مقاومي در برابر سايش استفاده كرد.  سنگفرش ها بايد قابليت برش خوردن داشته باشند . سنگهايي با تخلخل كه نفوذ پذيري كمي دارند و در برابر شستشو مقاومت از خود نشان مي دهند. براي كف ساختمان مي توان از گرانيت، سنگ مرمريت و تراورتن و تراميت استفاده كرد ولي هيچكدام به كارايي سنگ مرمريت نيست.

سنگ هاي مناسب نماي بيروني ساختمان كدامند

نماي بيروني ساختمان، بيشترين مكاني است كه از بيرون ساختمان به چشم ميخورد. سنگهاي مثل سنگ تراورتن بهترين سنگ ها براي نماي بيرون ساختمان است كه جلوه اي بي نظير به ساختمان خواهد داد. خريد سنگ ساختمان  براي نما  البته بايد با در نظر گرفتن شرايط آب و هوايي صورت پذيرد.

 

سنگ مناسب پوشش ديوار هاي داخلي ساختمان كدام است

ديوار ها يكي از اجزاي اصلي تشكيل دهنده، نماي داخلي ساختمان است. به گونه اي بخشي از سازه مي باشند كه بار اصلي ساختمان را به زمين منتقل مي كنند. و عايق صوتي، حرارتي ايجاد حريم خصوصي ، نگهداري ساختمان از سرما و گرما مي باشند. ديوار هاي داخلي ساختمان هم برعكس ديوار هاي خارجي به طول عمر ساختمان، عليق بودن ساختمان و ... كمك مي كند.  پوشش ديوار هاي داخلي عامل زيبايي ساختمان است. عمدتا براي دكوراسيون داخلي از سنگ مرمريت به خاطر زيبايي و كم هزينه بودن آن استفاده مي شود. قابل شستشو بودن سنگ مرمريت از ويژگي هاي مهم اين سنگ است كه آنرا به عنوان گزينه مناسب براي دكوراسيون داخلي است.

ديوار پذيرايي

دكوراسيون پذيرايي در خانه از مهمترين پوشش هايي است كه براي نما ساختمان استفاده ميشود. براي پشت تلويزيون يا تي وي روم و ديوار شومينه هم سنگ هاي مرمريت بهترين گزينه محسوب مي شوند

ديوار آشپزخانه و سرويس بهداشتي دو موقعيت مكاني است كه ميتوا ن در انها از سنگ استفاده كرد.

 يكي ديگر از كاربردهاي مرمريت استفاده از آن در كف ساختمان ميباشد. سنگ فرش هاي سفيد، شكلاتي و مشكي جلوه اي لوكس به ساختمان ، لابي و پله ها خواهد داد.

خريد سنگ مرمريت مستقيم از كارخانه

توصيه ما براي كساني كه ميخواهند سنگ مرمريت را با بهترين قيمت خريداري كنند خريد اين سنگ از كارخانه است .

شماره تماس اصفهان سنگ

 09130000627-03191010627  بزرگترين مرجع خريد انواع سنگ ساختماني و نما


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۱۵:۴۹ توسط:اصفهان سنگ موضوع:

چگونه سنگ براي دكوراسيون داخلي انتخاب كنيم

چه سنگ هايي براي دكوراسيون داخلي مورد استفاده قرار ميگيرد

سنگ مرمريت، از سنگهايي است كه در دكوراسيون داخلي بسيار مورد استفاده قرار ميگيرد.  سوال بسياري اين است كه براي هر بخش از ساختمان چه سنگي مناسب است؟ قبل از خريد سنگ بايد در نظر داشته باشيد كه سنگهاي ساختماني دو نوع كاربرد دارند و برخي براي بخش هاي داخلي ساختمان و بعضي براي بخش هاي خارجي ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرند.

 

چه سنگهايي را براي داخل ساختمان مناسب است

منظور از داخل ساختمان كف، پله، ديوار هاي پذيرايي، سرويس بهداشتي و ديوار آشپزخانه است. اين مكان ها در معرض شرايط آب و هوايي متعدد مثل رطوبت و گرما و حرارت زياد هستند. بنابراين سنگ هايي كه در اين مكان ها استفاده مي شود بايد در برابر جذب آب، نفوذ پذيري كمي داشته باشد. براي دكوراسيون داخلي ساختمان بيشتر از سنگ مرمريت استفاده مي شود. سنگ مرمريت هم براي دكوراسيون داخلي از لحاظ هزينه به صرفه هست و هم زيبايي خاصي دارد.

سنگ مناسب كف ساختمان كدام است

براي كف و پلكان ها به دليل اين كه تردد بالايي دارند نياز هست كه سنگ محكم و مقاومي در برابر سايش استفاده كرد.  سنگفرش ها بايد قابليت برش خوردن داشته باشند . سنگهايي با تخلخل كه نفوذ پذيري كمي دارند و در برابر شستشو مقاومت از خود نشان مي دهند. براي كف ساختمان مي توان از گرانيت، سنگ مرمريت و تراورتن و تراميت استفاده كرد ولي هيچكدام به كارايي سنگ مرمريت نيست.

سنگ هاي مناسب نماي بيروني ساختمان كدامند

نماي بيروني ساختمان، بيشترين مكاني است كه از بيرون ساختمان به چشم ميخورد. سنگهاي مثل سنگ تراورتن بهترين سنگ ها براي نماي بيرون ساختمان است كه جلوه اي بي نظير به ساختمان خواهد داد. خريد سنگ ساختمان  براي نما  البته بايد با در نظر گرفتن شرايط آب و هوايي صورت پذيرد.

 

سنگ مناسب پوشش ديوار هاي داخلي ساختمان كدام است

ديوار ها يكي از اجزاي اصلي تشكيل دهنده، نماي داخلي ساختمان است. به گونه اي بخشي از سازه مي باشند كه بار اصلي ساختمان را به زمين منتقل مي كنند. و عايق صوتي، حرارتي ايجاد حريم خصوصي ، نگهداري ساختمان از سرما و گرما مي باشند. ديوار هاي داخلي ساختمان هم برعكس ديوار هاي خارجي به طول عمر ساختمان، عليق بودن ساختمان و ... كمك مي كند.  پوشش ديوار هاي داخلي عامل زيبايي ساختمان است. عمدتا براي دكوراسيون داخلي از سنگ مرمريت به خاطر زيبايي و كم هزينه بودن آن استفاده مي شود. قابل شستشو بودن سنگ مرمريت از ويژگي هاي مهم اين سنگ است كه آنرا به عنوان گزينه مناسب براي دكوراسيون داخلي است.

ديوار پذيرايي

دكوراسيون پذيرايي در خانه از مهمترين پوشش هايي است كه براي نما ساختمان استفاده ميشود. براي پشت تلويزيون يا تي وي روم و ديوار شومينه هم سنگ هاي مرمريت بهترين گزينه محسوب مي شوند

ديوار آشپزخانه و سرويس بهداشتي دو موقعيت مكاني است كه ميتوا ن در انها از سنگ استفاده كرد.

 يكي ديگر از كاربردهاي مرمريت استفاده از آن در كف ساختمان ميباشد. سنگ فرش هاي سفيد، شكلاتي و مشكي جلوه اي لوكس به ساختمان ، لابي و پله ها خواهد داد.

خريد سنگ مرمريت مستقيم از كارخانه

توصيه ما براي كساني كه ميخواهند سنگ مرمريت را با بهترين قيمت خريداري كنند خريد اين سنگ از كارخانه است .

شماره تماس اصفهان سنگ

 09130000627-03191010627  بزرگترين مرجع خريد انواع سنگ ساختماني و نما


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۱۲:۳۹ توسط:اصفهان سنگ موضوع:

راهنماي خريد سنگ نما از اصفهان

راهنماي خريد  سنگ نماي  ساختمان از صنايع سنگ اصفهان

 

بعد از زحمات زيادي كه براي ساخت ساختمان كشيده مي شود ، نماي ساختمان آخرين آيتمي است كه در چشم انداز ساختمان كار مي شود ( البته هميشه هم نماي ساختمان را آخر كار نمي كنند)

چشم انداز ساختمان ها و شكل بيروني ساختمان مهمترين چيزي است كه در ساختمان ديده مي شود.يكي از نماهايي كه خيلي شيك است . اما يك سري نكات است كه شم لازم است قبل از خريد سنگ ساختماني به  آن توجه نماييد.

نكات قبل از خريد سنگ

خريد سنگ نما بهتر است با مشورت متخصص انجام شود . اما مهمترين نكاتي كه براي خريد در نظر گرفت اين است كه اول منطقه خود را مشخص نماييد . سنگ هاي طبيعي مانند تراورتن ، گرانيت و مرمريت هر كدام براي محيط مختلفي به كار ميرود پس لازم است در نظر بگيريد كه محيط شما مرطوب است يا خشك ؟

در منطقه گرمسير زندگي ميكنيد و يا گرمسير

خريد سنگ براساس نوع سنگ

انواع سنگي كه براي نماي ساختمان استفاده مي شود به چند دسته كلي تقسيم مي شود . همانطور كه اشاره شد برخي از سنگهاي ساختماني دردسته تراورتن ها قرار مي گيرد ، برخي ديگر در دسته گرانيت ها قرار ميگيرد و دسته اي ديگر مرمريت ها كه هر كدام خصوصيات مختص خود رادارند. شما مي توانيد براي اطلاع از خصوصيات دقيق سنگهاي نماي ساختماني با مشاوران اصفهان سنگ تماس بگيريد يا به سايت صنيع سنگ مراجعه نماييد.

خريد سنگ بر اساس كيفيت

كيفيت سنگ ساختماني وابسته به عوامل مختلفي است . البته سنگها از طبيعت استخراج مي شود و ر مرحله بعد بعد از برش فراوري هاي مختلفي روي آن ها صورت مي گيردكه باعث مي شود يك سنگ خصوصيات متعددي داشته باشد برخي سطح صاف ترو برخي سطح صيقلي تر دارند .

خريد سنگ نما براساس اندازه

سنگهاي نما در اندازه هاي مختلف توليد مي شود . كه هر كدام استاندارهايي نيز پيروي مي كنند. به عنوان مثال سنگ هايي كه براي كف پوش به كار مي رود متفاوت است و سنگي كه براي ديوار استفاده مي شود ويژگي هايي مختلفي دارد و سنگي كه در نماي بيروني ساختمان استفاده مي شود اندازه هاي ديگري دارد

براي اطلاع از اندازه مناسب سنگ پروژه خود بهتر است با مشاوران اصفهان سنگ تماس بگيريد.

خريد سنگ بر اساس قيمت

همانطور كه مطلع هستيد. شهرك صنعتي محمود آباد اصفهان مركز خريد و فروش سنگ در ايران و خاورميانه محسوب مي شود و بيشترين آمار كارخانجات توليد سنگ ساختماني در  محمد آباد قرار دارد.  شما مي توانيد سنگ ساختماني مورد نياز خود رابا بهترين قيمت از بزرگترين انبار محمود آباد واقع در كوچه بيست خريداري نماييد . مجموعه اصفهان سنگ يكي از بزرگترين توليد كنندگان و توزيع كنندگان سنگ ساختماني در مجمود آباد اصفهان با بهترين قيمت است.

 


برچسب: خريد سنگ نما،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۱۲:۲۵ توسط:اصفهان سنگ موضوع:

راهنماي خريد سنگ نما از اصفهان

راهنماي خريد  سنگ نماي  ساختمان از صنايع سنگ اصفهان

 

بعد از زحمات زيادي كه براي ساخت ساختمان كشيده مي شود ، نماي ساختمان آخرين آيتمي است كه در چشم انداز ساختمان كار مي شود ( البته هميشه هم نماي ساختمان را آخر كار نمي كنند)

چشم انداز ساختمان ها و شكل بيروني ساختمان مهمترين چيزي است كه در ساختمان ديده مي شود.يكي از نماهايي كه خيلي شيك است . اما يك سري نكات است كه شم لازم است قبل از خريد سنگ ساختماني به  آن توجه نماييد.

نكات قبل از خريد سنگ

خريد سنگ نما بهتر است با مشورت متخصص انجام شود . اما مهمترين نكاتي كه براي خريد در نظر گرفت اين است كه اول منطقه خود را مشخص نماييد . سنگ هاي طبيعي مانند تراورتن ، گرانيت و مرمريت هر كدام براي محيط مختلفي به كار ميرود پس لازم است در نظر بگيريد كه محيط شما مرطوب است يا خشك ؟

در منطقه گرمسير زندگي ميكنيد و يا گرمسير

خريد سنگ براساس نوع سنگ

انواع سنگي كه براي نماي ساختمان استفاده مي شود به چند دسته كلي تقسيم مي شود . همانطور كه اشاره شد برخي از سنگهاي ساختماني دردسته تراورتن ها قرار مي گيرد ، برخي ديگر در دسته گرانيت ها قرار ميگيرد و دسته اي ديگر مرمريت ها كه هر كدام خصوصيات مختص خود رادارند. شما مي توانيد براي اطلاع از خصوصيات دقيق سنگهاي نماي ساختماني با مشاوران اصفهان سنگ تماس بگيريد يا به سايت صنيع سنگ مراجعه نماييد.

خريد سنگ بر اساس كيفيت

كيفيت سنگ ساختماني وابسته به عوامل مختلفي است . البته سنگها از طبيعت استخراج مي شود و ر مرحله بعد بعد از برش فراوري هاي مختلفي روي آن ها صورت مي گيردكه باعث مي شود يك سنگ خصوصيات متعددي داشته باشد برخي سطح صاف ترو برخي سطح صيقلي تر دارند .

خريد سنگ نما براساس اندازه

سنگهاي نما در اندازه هاي مختلف توليد مي شود . كه هر كدام استاندارهايي نيز پيروي مي كنند. به عنوان مثال سنگ هايي كه براي كف پوش به كار مي رود متفاوت است و سنگي كه براي ديوار استفاده مي شود ويژگي هايي مختلفي دارد و سنگي كه در نماي بيروني ساختمان استفاده مي شود اندازه هاي ديگري دارد

براي اطلاع از اندازه مناسب سنگ پروژه خود بهتر است با مشاوران اصفهان سنگ تماس بگيريد.

خريد سنگ بر اساس قيمت

همانطور كه مطلع هستيد. شهرك صنعتي محمود آباد اصفهان مركز خريد و فروش سنگ در ايران و خاورميانه محسوب مي شود و بيشترين آمار كارخانجات توليد سنگ ساختماني در  محمد آباد قرار دارد.  شما مي توانيد سنگ ساختماني مورد نياز خود رابا بهترين قيمت از بزرگترين انبار محمود آباد واقع در كوچه بيست خريداري نماييد . مجموعه اصفهان سنگ يكي از بزرگترين توليد كنندگان و توزيع كنندگان سنگ ساختماني در مجمود آباد اصفهان با بهترين قيمت است.

 


برچسب: خريد سنگ نما،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۱۲:۱۵ توسط:اصفهان سنگ موضوع:

خريد سنگ نماي ساختمان

معرفي مركز خريد سنگ نماي ساختمان در ايران و اصفهان

مجموعه اصفهان سنگ يكي از بزرگترين مجموعه‌هاي سنگ واقع در محمود آباد اصفهان است.اصفهان سنگ داراي انباري به مساحت 2500 متر مربع  است كه يكي از بزرگترين و اولين انبارهاي توزيع كننده سنگ نماي ساختمان را در اختيار دارد.

اصفهان سنگ

به عنوان بزرگترين انبار سنگ نماي ساختماني اصفهان كه انواع سنگ هاي ساختماني مورد تقاضا را در كمترين زمان براي مشتري تامين نمايد. شما با مراجعه به سايت اينترنتي اصفهان سنگ مي‌توانيد تصاوير با كيفيت سنگ نماي ساختمان را مشاهده نماييد. همين‌طور با مراجعه به مقالات راهنماي سنگ اصفهان سنگ با ويژگي هاي مختلف انواع سنگ هاي نما، كاربردهاي سنگ‌هاي ساختماني آشنا شويد وهمين‌طور با اطلاعات كامل سنگ نماي مناسب پروژه خود را تهيه نماييد .با مطالعه راهنماي خريد سنگ نماي ساختمان اطلاعات جامعي راجع به انواع سنگ نماي ساختمان كسب خواهيد كرد و معروفترين سنگ هاي نمايي كه بسياري معماران و پيمانكاران در نماي اغلب ساختمانها مورد استفاده قرار مي دهند را بشناسيد واز اصفهان سنگ مركز خريد سنگ نماي ساختماني تهيه نماييد. در مجموعه بزرگ اصفهان سنگ انواع سنگ تراورتن عباس آباد، تراورتن حاجي آباد، تراورتن دهشير، تراورتن رامشه، تراورتن ابركوه، تراورتن مياندوآب، تراورتن ابيانه ،تراورتن تكاب را عرضه مي كند.

تراورتن ايستاتيس

محصول اختصاصي و توليد مستقيم اصفهان سنگ تراونيكس و تراورتن ايستاتيس مي باشد. انواع گرانيت با بهترين كيفيت و قيمت واقعا اقتصادي در مجموعه اصفهان سنگ عرضه مي شود.

انواع تراميت و مرمريت از ديگر سنگ هاي ساختماني و نما هستند كه مي توانيد از مركز خريد اصفهان سنگ با بهترين قيمت خريداري نماييد .

چرا از اصفهان سنگ، سنگ نماي ساختمان پروژه خود را تهيه و خريداري كنيم ؟

اصفهان سنگ با دارا بودن بزرگترين انبار سنگ نماي ساختمان يكي از بزرگترين و در واقع اولين انبار هاي محمود آباد اصفهان متنوع ترين سنگ هاي نماي ساختماني را در خود جاي داده است و به عنوان اولين توليد كننده سنگ ايستاتيس امكان خريد آنلاين و مستقيم سنگ را براي كاربران فراهم كرده است و همينطور براي سهولت دسترسي كاربران عزيز امكان ارسال به تمامي نقاط شهر را در ناوگان حمل  نقل خود قرار داده است.

مجموعه اصفهان سنگ با بيش از ده سال فعاليت در زمينه توليد و خريد سنگ نما ي ساختماني علاوه بر توزيع سنگ هدف خود را ارائه بهترين خدمات به كاربران، معماران، پيمانكاران  قرا داده است. خريد از اصفهان سنگ اين امتياز را براي كاربران دارد كه شما مستقيم از توليد كننده و با بهترين قيمت سنگ نماي ساختمان مناسب پروژه خود را خريداري كنيد. امتياز و برتري ديگر اصفهان سنگ نسبت به ساير رقباي خود اين است كه دارنده بزرگترين انبار سنگ كشور است كه در خود سنگ هاي بناي ساختماني فراواني از معادن مختلف تمام شهرها جاي داده است و شما سنگ هر معدني را كه بخواهيد مي توانيد در انبار سنگ اصفهان سنگ، پيدا كنيد انواع سورت هاي سنگ با بهترين قيمت و بالاترين كيفيت در اصفهان سنگ به فروش مي رسد. از سوي ديگر كارشناسان اصفهان سنگ همواره آماده مشاوره رايگان به تمام كاربران عزيز هستند. براي خريد سنگ نما و در يافت مشاوره رايگان مي توانيد با شماره تلفن 09925430133 تماس بگيريد.

 

 


برچسب: خريد سنگ نماي ساختمان - فروش سنگ نماي ساختمان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۱۰:۲۷ توسط:اصفهان سنگ موضوع: