اصفهان سنگ مركز خريد سنگ نما ي ساختمان اصفهان سنگ مركز خريد سنگ نما ي ساختمان .

اصفهان سنگ مركز خريد سنگ نما ي ساختمان

خريد سنگ نما ارزان

سنگ هاي ارزان ساختماني

سنگ هاي ساختماني كه براي هر بخش از ساختمان استفاده ميشود، وراي زيبايي و كيفيت ، قيمت هاي متفاوتي دارد. بسياري از سنگ ها از سنگبري هاي خرد در محل خريداري ميشود در حاليكه اصفهان سنگ به عنوان يكي از بزرگترين كارخانه هاي توليد سنگ هاي ساختماني انواع سنگ نما و سنگ هاي ساختماني، امكان خريد آنهلاين سنگ را فراهم نموده است به اين ترتيب براي افرادي كه امكان حضور در محل انبار بزرگ اصفهان سنگ را ندارند تنها با تماس با شماره هاي 09130000627-03191010627 ويا با مراجعه به سايت اصفهان سنگ ، سنگ ساختماني خود را  مستقيما از كارخانه سفارش دهند.

در اين مطلب سعي داريم از ارزانترين سنگ هاي پله صحبت كنيم.

انواع سنگ هاي پله از جنس هاي مختلفي است از معروفترين سنگ هاي پله كه اغلب آنرا مي شناسند ، سنگ گرانيت مي باشد. اين سنگ سختي بالايي دارد و در برابر سايش مقاومت خوبي دارد و در عين حال سنگ شوره ميباشد و طراحي قابل قبولي دارد. اين نوع سنگ در محيط هايي كه ترافيك بالايي دارند و نياز به مقاومت دارند .

سنگ تراورتن

اين نوع سنگ هاي پله تنوع بالايي دارد، سنگي با مقاومت بالا در برابر سايش و ضربه است و كيفيت ظاهري  خوبي دارد و از طرفي ظاهر زيبا ومتنوع اين سنگ موجب شده است كه بيشتر در فضاهاي داخلي از آن استفاده كرد.                         

موارد ساتفاده از سنگ تراورتن

سنگ تراورتن را در سرد خانه ها، حمام، طبقات ويژه و لابي هتل و مجتمع هاي مسكوني استفاده ميكنند.

عوامل موثر در قيمت سنگ پله

 

نوع سنگ : برخي سنگ ها معدني باتوجه از معدني كه استخراج مي شوند ارزانتر هستند. وهمين موضوع نوع سنگ در قيمت سنگ پله تاثير زيادي دارد.

استفاده از سنگ هاي معدني ارزان تر به طور كلي قيمت سنگ پله را كاهش مي دهد. سنگ هايي مانند گرانيت به طور معمول گزينه اي گران قيمت هستند، در حالي كه سنگ هايي مانند تراورتن مي توانند نسبتاً ارزان تر باشند.

توليد و عرضه:

در بازار سنگ پله ها، تعداد توليد كنندگان و تامين كنندگان بيشتر، باعث رقابت قيمتي شده اند و گاهي به صورت سليقه اي قيمت ها را كاهش و افزايش مي دهند. در صورتي كه تعداد توليد كنندگان و تامين كنندگان كم باشد، قيمت ها ممكن است افزايش يابد زيرا عرضه اين نوع سنگ كم است.

 برند رده بندي:

برندهاي معروف سنگ ومعتبر معمولاً قيمت بيشتري در بازار دارند. انتخاب برندهاي معتبر،يعني سنگ هايي كه با نام شناخته شده در بازار وجود دارد، مانند تراورتن طرق، مرمريت آباده؛ گرانيت نطنز و… كه كيفيت و استحكام سنگ پله، بديهي است. اما از طرفي قيمت بالاتري دارد. در صورتي كه از برندهاي كمتر شناخته شده استفاده كنيد، ممكن است بتوانيد همان سنگ را با كيفيت و عملكردوقيمت پايين تري بدست آوريد.

طرح و طراحي:

انتخاب طرح هاي ساده تر و استاندارد سنگ، نيز مي تواند به ارزان شدن سنگ پله ها كمك كند. طراحي هاي زيبا و شكيل معمولاً هزينه بيشتري دارند، بنابراين اگر در طراحي پله ها به سادگي و سادگي تمايل داريد،هزينه خريد سنگ پله ساده كمتر از سنگ پله اي است كه بر روي آن طرح دارد.

انتخاب سنگ پله هاي ارزان مي تواند در صرفه جويي در هزينه هاي ساختماني كمك كند. با توجه به كيفيت و نقش آنها در زيبايي و استحكام ساختمان، تلاش براي يافتن بهترين نوع و قيمت مناسب سنگ پله ها مهم است.

ارزان ترين سنگ هاي نما

بطور كلي سنگ هاي تراورتن و سنگ گرانيت پرطرفدارترين سنگ ها و كاربردي ترين سنگ ها به عنوان سنگ نما و سنگ ديوار هستند . و پيدا كردن قيمت ارزان سنگ تراورتن و گرانيت يكي از دغدغه هاي مهم مهندسين و معماران شده است

 سنگ نماي ارزان تراوتن :

تراورتن يك نوع سنگ طبيعي است كه به دليل زيبايي ظاهري، دوام بالا و قابليت اجرايي مناسب براي نماهاي خارجي و داخلي بسيار محبوب است. اين سنگ از طبيعت به شكل توده‌هاي معدني با رنگ‌ها و الگوهاي مختلف استخراج مي‌شود. تراورتن به صورت تيكه‌هاي پيوسته يا تايل‌هاي كوچك به عنوان مواد ساختاري در نماها استفاده مي‌شود. قيمت تراورتن نسبتاً ارزانتر از ساير سنگ‌هاي معمولاً در دسترس است و به طور كلي كيفيت بالايي دارد.

سنگ نماي ارزان گرانيت:

گرانيت نيز سنگي طبيعي، داراي روكش صخره‌اي متنوعي است كه از انواع رنگ‌ها و الگوهاي مختلف استخراج مي‌شود. گرانيت به دليل مقاومت بالا در برابر فشار ، حرارت و خزش همچنين پايداري رنگ و الگو به عنوان يك ماده مقاوم براي نماهاي خارجي استفاده مي‌شود. براي مطالعه ادامه مطلب كليك نماييد.

همچنين مي توانيد در زمينه هاي زير تصاوير و مشخصات سنگ نما را مشاهده نماييد.

سنگ تراورتن كرم

سنگ تراورتن شكلاتي

خريد انواع سنگ ساختماني.

 


برچسب: خريد سنگ نما؛ قيمت سنگ نما، قيمت سنگ تراورتن،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۳۲:۳۳ توسط:اصفهان سنگ موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :