اصفهان سنگ مركز خريد سنگ نما ي ساختمان اصفهان سنگ مركز خريد سنگ نما ي ساختمان .

اصفهان سنگ مركز خريد سنگ نما ي ساختمان

نحوه شستشوي سنگ تراورتن

نحوه نگهداري و شست و شوي سنگ تراورتن

يكي از سنگ هاي زيبا و كاربردي در صنعت ساختمان سازي سنگ تراورتن طرق مي باشد. تراورتن طرق از سنگ هاي زيبا  ومتنوع از نظر طرح و رنگ مي باشد. كه مقاومت بالايي نيز دارد.

 معدن سنگ تراورتن طرق محمدي راد در انحصار اصفهان سنگ است. و به عنوان مركز سنگ نما به صورت مستقيم تراورتن طرق عرضه ميكند. سنگ تراورتن طرق يكي از بهترين سنگ ها براي اجراي نماي رومي است. از طرفي سنگي مناسب براي نماي خارجي ساختمان نيز مي باشد.

مراقبت و شست و شوي تراورتن در فضاي داخلي  

سنگ ها براي خلق زيبايي و دوام كار در طراحي داخلي و خارجي به كار مي روند. بيشترين سنگي كه در نماي ساختمان استفاده ميشود، عمدتا سنگ هاي تراورتن در فضاهاي مختلف به كار مي روند. براي حفظ شكوه و زيبايي سنگ ها نيز، نياز به مراقبت و شستشوي سنگ تراورتن نما همواره حس ميشود.

 

 شست و شوي سنگ تراورتن

 

مراقبت مناسب و شستشوي سنگ تراورتن باعث حفظ خصوصيات و درخشش و شكوه سنگ ميشود. مهمترين نكته در اين موضوع استفاده از مواد مناسب در شستشوي سنگ تراورتن است. با توجه به ويژگي هاي سنگ تراورتن استفاده از مواد شيميايي قوي و قليايي در شست و شوي آن توصيه نميشود. محلول هاي خاصي براي شست و شوي سنگ طراحي شده است. كه تنها استفاده از همين محلول توصيه ميشود.

 

نكات مهم  شست و شوي سنگ

هنگام شستشوي سنگ حتما بايد از پارچه و لوازم ضد خش استفاده كرد . از استفاده از آب داغ بر روي سنگ بپرهيزيد.  سطح سنگ را با يك محلول تميز كننده مناسب پاك كنيد. و سپس با محلول شست و شوي سطح سنگ را تميز كنيد.

نكته مهم ديگري در شستشوي سنگ تراورتن بايد مد نظر داشته باشيد  كاري نكنيد كه موجب فرسايش سنگ شود.

شست و شوي سنگ نما

بهترين روش شستشوي سنگ تراورتن در فضاي خارجي استفاده از روش دستي است. براي اين كار يك برس نرم و يا يك اسفنج نرم را با مايع شست و شوي  مخصوص خيس كنيد و روي سطح سنگ حركت دهيد. از برس هاي سخت و حركت سخت روي سنگ خود داري كنيد.

توصيه مي شود سنگ تراورتن را به صورت منظم بررسي و تميز كنيد تا بتوانيد آلودگي و لكه ها را به سرعت شناسايي كنيد. براي شستشو لازم است سطح از هر گونه آلودگي يا ذرات خارجي پاك كنيد. براي اين كار ميتوانيد از مكش كاغذ جارو برقي استفاده نماييد ، سپس با استفاده از آب و مايع شست و شو ملايم سطح را بشوييد.

انواع لكه و نحوه تميز كردن سنگ تراورتن  

لكه ها معمولا با اندكي بي توجهي يا عوامل تصادفي بر روي سطح سنگ ايجاد مي شود. انواع لكه ها مي توانند از طريق رنگ هاي مختلف، مواد آلي يا غير آلي، مواد غذايي و مايعات، كفش ها يا موارد شوينده استفاده شده براي تميز ايجاد شوند.

بعضي لكه ها به صورت عمده و در سطح بزرگتر روي تراورتن شكل مي گيرد و ممكن است بسيار و قابل تشخيص باشند. اين نوع لكه ها معمولا ناشي از سبب هايي مانند غلظت بالاي مواد شوينده ، ريختن مايعاتي كه لكه زا هستند، مي باشد . شما مي توانيد مقاله كامل در زمينه شستشوي سنگ تراورتن را در اصفهان سنگ مركز خريد سنگ نما با شماره 09130000627-03191010627 مطالعه نماييد. در اين مقاله نحوه رفع كليه لكه ها را بر روي سنگ عنوان شده است.  


برچسب: خريد سنگ نما،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۳۷:۱۵ توسط:اصفهان سنگ موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :